niedziela, 7 sierpnia 2011

Moje najlepsze (najpopularniejsze) ilustracje wektorowe

Spośród moich 719 ilustracji wektorowych umieszczonych na Shutterstocku, poniższe grafiki są obecnie najpopularniejsze w moim portfolio. O miejscu w rankingu popularności decydują różne czynniki, takie jak sprzedaż (ile razy dany wektor został kupiony), oglądalność, a także sezon oraz inne nieznane mi elementy, wchodzące w algorytm wyszukiwania na microstocku.

Najpopularniejsze wektory na dzień 07.08.2011:

Numer 1

Opis:
Zestaw słoneczek. Ilustracja wektorowa
(Suns collection. Vector illustration)



Numer 2


Opis:
Zestaw ikon eko o okrągłym kształcie. Wektorowe ilustracje - projekty logo
(Set of eco icons and symbols in circles. Vector logo illustration)



Numer 3


Opis:
Słońce na białym tle
(Sun over white - vector illustration)



Numer 4

Opis: Ekologiczny emblemat. Wektorowy projekt LOGO (Ecological emblem. Vector illustration)



Numer 5


Opis:
Kolorowe fantazyjne rosnące wiosenne kwiaty (Fantasy spring flowers growing. Vector illustration



Jak można zauważyć, moje najpopularniejsze ilustracje są proste. Myślę, że to zadecydowało o ich popularności :) Niestety ze stockami (microstockami) jest taki problem, że często odrzucają takie ilustracje z powodu prostoty. Wolą przyjmować bardziej skomplikowane, które niekoniecznie dobrze się sprzedają. Trzeba liczyć na łut szczęścia, że jednak przyjmą moje proste ilustracje. Przyjmujący bardzo różnie podchodzą do zdjęć i ilustracji. Czasem wszystko odrzucą, a wtedy nie należy się zrażać.

Jeśli podobają Ci się moje ilustracje (te lub inne z mojego portfolio) i szukasz na przykład projektanta logo, nie zawahaj się napisać do mnie: thilien85[małpa]gmail.com

Wszystkie opublikowane tutaj ilustracje oraz wiele innych grafik wektorowych i zdjęć można znaleźć w moim portfolio.

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne są Twoje prace. Sama również rysuję wektorowo. Co prawda dopiero się uczę ale proszę zajrzyj na mojego bloga: marta-samborska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń