wtorek, 2 sierpnia 2011

Mini galeria mojego portfolio w Shutterstock

Shutterstock posiada interesujące narzędzia dla swoich fotografów i grafików, aby mogli promować swoje portfolio na prywatnej stronie, blogu, czy też portalu społecznościowym. Na stronie Shutterstocka można wygenerować kod do swojej mini galerii.

Tak ona wygląda wyświetlana na własnej stronie:


Mini galeria mojego portfolio:





Moje ostatnio dodane wektory i zdjęcia na
Shutterstocku:










Moje najpopularniejsze wektory/zdjęcia na
Shutterstocku:






Galerię można wstawić na stałe w panelu bocznym na blogu (co widać u mnie). W Bloggerze należy otworzyć Projekt, gdzie możemy edytować układ, następnie Dodaj gadżet i wybieramy opcję HTML/JavaScript. I w oknie wstawiamy kod otrzymany na stronie Create Your Mini-Gallery.

Innym narzędziem promocyjnym dla kontrybutorów agencji SS jest aplikacja na facebooka. Przy użyciu tej aplikacji możemy pokazywać na fb statystyki sprzedanych zdjęć, a także ostatnio zaakceptowane zdjęcia i grafikę. Jeśli ktoś z naszych znajomych zakupi zdjęcia, wchodząc poprzez nasze linki na stronę, możemy dodatkowo zarobić na programie partnerskim Shutterstocka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz