poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Zaczynam kolekcje jesienno zimowe


Koniec sierpnia to doskonała pora na zdjęcia i ilustracje dotyczące tematów jesiennych i Świątecznych: Bożego Narodzenia i Halloween. Właśnie teraz kupujący wracają z wakacji, gotowi do pracy, pełni optymizmu kupują zdjęcia na stockach aby przygotować się do projektów jesiennych i zimowych. Dlatego ja też przystępuję do pracy i tworzę grafiki wektorowe z jesiennymi liśćmi, piernikowymi ludzikami (gingerbread man;), a także choinki. Zrobiłam także sesję fotograficzną spa oraz przypraw. Tak... to niestety prawda: winter is coming! I na potwierdzenie na zewnątrz rozległ się grzmot burzy.

Tak wyglądają efekty mojej pracy w ostatnich dniach:

Jesienne tło: dynie, żołędzie, liście, grzybki i deszcz



Jesienne kolorowe liście


Abstrakcyjne drzewko - w połowie jesienne



Dumny ptaszek w kolorach jesieni



I fotografia

Klimatyczna kompozycja SPA z aromatyczną świeczką



Wkrótce zabiorę się też za temat halloween.

Mam już kocie zielone oczy wyzierające z ciemności



I Halloween, które zaprojektowałam w zeszłym roku


Ilustracje dostępne w mojej galerii na: Shutterstock.com

Nie wszystkie wektory i zdjęcia świetnie się sprzedają, ale na pewno zapewniają ruch w moim portfolio i wpływają korzystnie na sprzedaż innych zdjęć i grafik.
Sukces na microstockach można odnieść, jeśli dodajemy dużo nowych zdjęć i wektorów, które są dobre. Wiem, że się powtarzam. Ważne by był ciągły ruch i przepływ. Leniwcy i niezdolni do mobilizacji nie mają szans. Nie zawsze chce mi się opisywać moją twórczość (tą część pracy lubię najmniej), jednak jest to element niezbędny w tej pracy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz